Tuesday 16 January 2007

l'última pràctica de redacció!

Què he après en aquesta assignatura?
Tal com ha dit en Teje, aquesta última pràctica ha de reflectir allò que hem après en l'assignatura de redacció periodística. Personalment, crec que molt. La veritat és que abans de triar aquesta carrera, estava dubtant de fer periodisme; per tant, potser és per això que m'agraden aquestes classes i també pel fet que consisteixen en escriure, cosa que me motiva, tot i que no en sé molt...
I perquè dic això? Doncs perquè m'he decepcionat una mica en veure les notes. Quan feia les pràctiques pensava que estaven més o menys bé o, almenys, no tant malament, i en veure la gran quantitat de bolígraf vermell que tenen... em donen ganes d'abaixar el cap i donar-me de cops contra la taula, o contra el teclat perquè se'm quedin les tecles marcades a la front. Però bé, almenys tinc una mínima alegria de que les primeres pràctiques estaven força bé (però només les primeres!).
Ara potser estic donant la sensació de que no he après res, però no és així, eh? He après a organitzar la informació, a no ser redundant i a comunicar, què és del que es tracta.
Per acabar, dir que espero que a l'examen faci una pràctica algo millor i que m'agrada molt el sistema que té el professor a l'hora de donar classe, encara que a vegades sigui un pèl massa exigent.
Salut!